08 de juny 2011

“Viatjada” per la Sagrera

Quan anava a l’autobús em preguntava què faríem a l’església. Quan ens van donar la carpeta jo ja sabia que anàvem a dibuixar-la. L’estava dibuixant i quan ho feia em divertia... fins que la Sete ens va dir que ens tocava anar a la biblioteca i vam anar. Allà la directora ens va preguntar si sabíem què es podia fer i què no dins d’una biblioteca. L’Olga, la Belén i en Guillem, que treballen a la biblioteca, ens ho van explicar.

Els llibres eren divertits però els còmics eren la bomba! Però el que va passar és que el temps va passar volant... Ens van explicar un conte titulat: El segrest de la bibliotecària i ens va agradar molt.

Després vam anar al Canal SET. Allà hi havia moltes pantalles i ens les van ensenyar. Vam fer un grup de dotze que es deia primer grup que van pujar a dalt on es filmava. Jo no vaig pujar i em vaig esperar perquè era del segon grup. Mentrestant per un televisor veiem els nostres amics. Quan ells van acabar ja em tocava a mi. En aquella sala de les càmeres vaig veure que hi havia caixes d’ous al sostre, eren per tenir millor so. L’altre grup ens estava veien a sota i jo els hi deia: Hola!

Quan vam baixar d’aquella sala, ens van ensenyar des de fora del canal SET com enviaven els programes per a tot el poble.

Aquí va acabar la nostra visita, que va ser molt interessant.

Sergi Girbau
3r A