07 d’abril 2017

EXCURSIÓ A LA SAGRERA

El dia 14 de març els nens i nenes de 3r vam fer una sortida de coneixement del poble de Santa Eulàlia. Vam anar a La Sagrera, primer a l’Ajuntament, després a la Biblioteca i a Canal SET.
A l’Ajuntament vam fer preguntes a l’Alcalde, tots asseguts a la Sala de Plens. Després ens va ensenyar tot l’Ajuntament i el seu despatx.
En sortir ens vam fer una foto tots junts a davant de la façana. Després vam esmorzar a la plaça. I tot caminant vam arribar a la Biblioteca.
Llavors vam fer dos grups: uns van entrar a la Biblioteca on tenien preparada una visita i una activitat d’un conte; els altres vam entrar a Canal SET. Després ens vam canviar.
A Canal SET les càmeres i tos els aparells necessaris per fer l’emissió de cada setmana. També vam pujar a dalt on hi ha el plató des d’on es fa l’informatiu. Ens vam poder veure a la pantalla i vam cantar una cançó.
A dinar vam anar a la plaça de l’Església. Hi va haver temps per dibuixar amb les nostres carpetes negres i també per jugar una bona estona.